خرید و فروش

  • ۰
  • ۰

فروش 1

باستان شناس ، بیزنس من ، مدیر کسب و کار های آنلاین و صاحب یکی از موفق ترین وب سایت های خدمات پرداخت در ایران علی اشک زری متولد 1377/02/23 در منطقه نارمک شهر تهران در کشور ایران میباشد .

 

ایشان ابتدا در سال 1397 مدرک تحصیلی کارشناسی خود را در رشته نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد . علی اشک زری در اواخر سال 1397 یک مجموعه آنلاین (وب سایت) در موضوع پرداخت های اینترنتی را تاسیس و راه اندازی نمود و در مدت کوتاهی توانست در کسب و کار های آنلاین خود موفقیت های چشمگیری کسب کند و به عنوان یک مدیر موفق در زمینه کسب و کار با مدرک بین المللی ( Master of Business Administration ) خود را معرفی کند ، در ادامه در سال 1398 وی که علاقمند به رشته باستان شناسی و کاووش های باستانی بود تواست مدارک معتبر جهانی خود را در این رشته از موسسه ویژه اشخاص حرفه ای اروپا professional (wtg) دریافت کند . او همچنین کاووش های باستانی موفقی در کشور عراق ، ایران و بخشی از اروپا داشته و جزو کم سن ترین نخبگان باستان شناسی در ایران به شمار میرود .

  • ۹۹/۰۴/۱۹
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی