خرید و فروش

۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کتب آموزنده

صابون ارگانیک سرو کوهی یک نوع ضد عفونی کننده طبیعی به حساب می آید که ویژگی ضد باکتری و ضد قارچ قوی دارد و برای پاکسازی پوست از آلودگی ها بسیار ایده آل است.

گیاهی به نام سروکوهی وجود دارد که بیشتر در مناطق شمالی صابون دست ساز نیمکره شمالی قابل مشاهده است در کشور های سیبیری، کانادا، اسکاندیناوی بشتر قابل مشاهده است. سرو کوهی در هندوستان نیز کاشت می شود. در این کشور از میوه و اسانس این گیاه برای مدر و بادشکن استفاده می شود و یک نوع محرک به شمار می آید. همچنین روغن سرو کوهی نیز از این خواص برخوردار است.

این گیاه پر خاصیت و پر فایده هم برای تهیه دارو و هم صابون های طبیعی و دست ساز در تهیه غذا مورد استفاده قرار میگیرد. این گیاه به درمان التهاب مجاری ادراری و تصفیه خون کمک شایانی می کند. همچنین برای ترشحات رحمی نیز مفید است.

برای درمان درد معده میتوان از میوه درخت سرو کوهی استفاده نمود.

سرو کوهی خواصی فراوان دارد همچون

  • قاعده آوری
  • قابض
  • ضعف معده
  • گرم کننده
  • مقاوم در برابر سموم
  • باز کنندگی انسداد های مجاری
  • سرفه
  • رفع دل پیچه
  • رفع درد رحم
  • رفع درد سینه

شما دوستان عزیز و گرامی میتوانید صابون دست ساز صابونچی  از اسانس میوه این گیاه برای درمان التهاب دهان استفاده کنید. این گیاه مقدار زیادی کلرهگزیدین دارد که یک نوع دارو برای دندان است و هیچ گونه عوارضی برای دهان و دندان ندارد که این یک مزیت بسیار مهم است.

از این گیاه استثنایی محصولات فراونی برای حفاظت از پوست مو تهیه می شود. همچون صابون سرو کوهی که ما امروز قصد داریم اندکی از این محصول برای شما دوستان تعریف کنیم.

خواص صابون سرو کوهی

این محصول برای جوانسازی پوست بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. این صابون چین و چروک های پوست را رفع می کند و پوستی جوانتر را به شما هدیه می دهد.

آیا از جوش و اگزمای پوستی خسته شده اید؟ صابون های ارگانیک و طبیعی 

به دنبال راهی طبیعی برای درمان این مشکلات هستید؟

به مواد شیمیایی اعتماد ندارید؟

پس دیگر نیاز به جستجو نیست!

جواب تمام این سوالات صابون سرو کوهی می باشد! چون این محصول مقدار زیادی آنتی اکسیدان دارد که برای درمان جوش و اگزما بسیار مفید است.

گروهی از محققان و دانشمندان در کره جنوبی بر روی سرو کوهی تحقیقاتی انجام داده اند که نشان می دهد برای درمان برخی اختلالات پوستی و درمان ویتیلیگو مناسب است. صابونچی 

شما میتوانید از صابون سروکوهی برای رفع رسوبات چربی بسیار توصیه می شود. صابون های دست ساز و طبیعی 

شما هم به دنبال این هستید که پوستتان را درخشان کنید؟

این هدیه کوچکی از سوی صابون سروکوهی به شما می باشد. خرید صابون ارگانیک صابونچی  مورد نظر یک مرطوب کننده عالی برای پوست می باشد و به رفع جوش کمک میکند.

خواص کلی:

  • بهبود و تقویت کلاژن سازی پوست
  • پاکسازی پوست
  • تونر پوست
  • درمان آکنه
  • نرم و ملایم سازی پوست

اینها برخی از خواص فراوان خرید صابون سرو کوهی است که صابون های ارگانیک و طبیعی  میتوانید با مصرف آن از پوست خود محافظت کنید.

وب سرور چیست؟

خرید سرور مجازی   وب سرور اصطلاحا به سیستمی گفته می شود که درخواست ها را از طریق پروتکل http که اصلی ترین پروتکلسرور مجازی میزبان اول

 شبکه است و برای توزیع اطلاعات ت در شبکه جهانی وب سرور مجازی

 استفاده می شود ، پردازش می کندخرید سرور مجازی

 وب سرور می تواند  خرید وی پی اس  به یک سیستم کامل و یا به طور خاص به نرم افزاری که درخودریافت و پردازش می کند اطلاق شود در این مقاله ما به معرفی نرم افزارهای وب سرور می پردازیم.

معرفی وب سرور IIS

 IIS یک وب سرور مایکروسافتی است خرید vps  که بر روی سیستم عامل ویندوز اجرا می شود البته امکان پیاده سازی آن در لینوکس و مکینتاش با استفاده از MOنیز وجود داردکه به دلیل ناپایداری توصیه نمی شود .

در حال حاضر آخرین نسخه این وب سرور پایدار و قدرتمند که سالهاست از آن استفاده می شود ورژن 10  می باشد

 امکانات  و ویژگی های IIS

وب سرور پرکاربرد iis اغلب برای میزبانی وب اپلیکیشن هایی که با asp.net و php سرور مجازی میزبان اول  و ….طراحی شده اند و همچنین وب سایتهای static استفاده می شود.

این وب سرور مجازی  سرور مجبوب مایکروسافتی دارای تنظیمات authentication بصورت built-in می باشد. در صورتی که شما ویندوز اکتیو دایرکتوری داشته باشید یک تنظیم ویژگی کاربردی این است که کاربران می‌توانند به صورت اتوماتیک و از طریق اکانت دامنه خود به وب اپلیکیشن sign in کنند.

دیگر ویژگی های امنیتی built-in در این وب سرور شامل مدیریت مجوز های TLS و HTTPS و SFTP بر روی وب سایت ها می باشد خرید وی پی اس  

Request filtering برای ایجاد ترافیک های لیست سیاه و یا ترافیک‌های لیست سفید،  قوانین Authori zation logging  و مجموعه کامل تنظیمات امنیتی مخصوص FTP از دیگر امکانات این وب سرور می باشد.

یکی از ویژگی‌های مهم iis این است که در واقع بررسی دقیق تر و عمیق تری بر روی  application pool در دسترس شما قرار می دهد.یک ویژگی ارزشمند دیگر iis web serve  امکان مدیریت از راه دور است . میزبان اول 

خرید vps  خود را مدیریت کنید..

بولگاری یک قصر ایتالیایی محصولات عطر لوکس است که در سال 1884 توسط Voulgaris Sotirios fouded  تاسیس شد. ادکلن نام شرکت مخفف شده از نام موسس است.
بنیانگذار خانه، Voulgaris Sotirio، از یونان، عطر و ادکلن جایی که تجارت جواهرات اسپلندور  را آموخته بود آغاز کرد. او در سال 1877 یونان را ترک کرد و راهی کورفو شد، و بعد از آن به ناپل رفت.  خرید عطر
او نخستین فروشگاه خود را در سال 1905 با همکاری خرید ادکلن پسرانش راه انداخت و به سرعت موفق و مشهور شد. اولین فروشگاه بین المللی در نیویورک، پاریس، ژنو و مونت کارلو در سال 1970 افتتاح شد و در حال حاضر Bvlgari نزدیک به 300 مغازه در سراسر دنیا دارد. خرید عطر و ادکلن 

Bvlgari در ابتدا معروفیتش برای طلا و جواهر بود، اما پس از مدتی نام تجاری خود را در زمینه ساعت، لوازم جانبی، کیف های دستی، هتل ها ، عطر و ادکلن گسترش داد.

اولین عطر بولگاری در سال 1992 ارائه گردید.  عطر و ادکلن اسپلندور

عطر و ادکلن زنانه ولنتینو راک اند رز(Rock In Rose Valentino for women) در سال 2006 توسط کمپانی ولنتینو طراحی و تولید شد .

نت اول رایحه ادکلن ولنتینو راک اند رز از انگور فرنگی سیاه ،ترنج و نمونه های سبز و نت دوم از یاسمن ، گل رز ، موگه و نت آخر از اسطو خدوس، مشک ، وانیل تشکیل شده است. خرید عطر و ادکلن اسپلندور

رایحه ادکلن ولنتینو راک اند رز ملایم و شیرین است و از نظر اسپلندور میتوان آن را در چهار فصل سال استفاده کرد.

  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

خوانندگان

ساده ترین تعریف برای موفقیت این است که بگوییم رسیدن به آن چیزی که می خواهیم و یا چیزهایی که دیگران نتوانستند به آن برسند. حتماً تا حالا پیش خود فکر کرده اید که فلانی چه می کند که در زندگی اش فردی موفق است؟ یا مثلا دوستمان برای چه موفق شد رتبه 1 کنکور شود؟ یا چگونه همسایه مان توانست به این همه مال برسد؟ خب این ها و امثال آن سوالاتی است که من و شما معمولاً از خود و یا در صحبت از دیگران می پرسیم. بعضی اوقات به خود می گوییم چرا ما نتوانیم جای او را بگیریم؟ حیلی ها موفقیت را شاخه ای علم روانشناسی می دانند، ولی ما نظرمان بیشتر در این است که آن را می توان یکی از دسته های مدیریت دانست. درست است که با روش های فکر کردن می توان به آن چیزی که می خواهیم برسیم، ولی فراموش نشود که باید برای رسیدن به نتیجه دلخواه ، مدیریت را در انجام امور به کار بریم. البته شاید این فرضیه اشتباه باشد و شاید برعکس آن.

اگر نیاز دارید تا شبهه هایتان در این مورد کمتر شود پیشنهاد ما خواندن این مطلب تا انتها و دانلود مقاله که به صورت بسیار کامل به موضوع موفقیت پرداخته است را مطالعه کنید. اگر بخواهیم به شما بگوییم که چه مطالبی در این مقاله آمده است، باید از راهکارهای رسیدن به موفقیت، شروط و رموز موفقیت، فرهنگ آن، افراد موفق چه خصوصیاتی دارند؟، مدیران موفق، کار تیمی، ریسک پذیری و گرفتن تصمیمات مهم و چندین مطلب را نام برد.

موفقیت چیست؟ و راز و رمز موفقیت در کارها

تعریف موفقیت

موفقیت نه انتزاعی است و نه به مدت کار دارد و افرادی که متفاوت هستند دارای تفاوت هایی با دیگران دارند که باعث موفق شدن آن ها می شود. تعریف موفقیت کار آسانی نیست و نمی توان توضیح خاصی در مورد آن داد.

برای اکثر مردم، موفقیت به معنای دستیابی به یک هدف خاص است. برای دستیابی به یک هدف، یک فرد معمولا با انجام کار سخت و خود باوری می توان به آن چیزی که می خواهد برسد. حتی در کارهای آسانی که شما انجام می دهید می توانید موفق تر از بقیه باشید. افرادی که در یک پروژه موفق هستند، تمایل به انجام پروژه های دیگر برای موفقیت بیشتر دارند. دلیل آن این است که آنها این احساس که کار با سختی همراه است و به آن می پردازند و رسیدن به این هدف به ارزش زمان و تلاش خود آن ها بستگی دارد. اگر بدانیم کسی که می خواهد کاری را انجام دهد، موفق می شود ، قطعاً به آن ها تبریک می گوییم. و این کار به آنها احساس خوب و ایجاد انگیزه در آنها را حتی می تواند بیشتر کند.

برای برخی افراد، موفقیت به معنی بهترین بودن در انجام کاری که می کنند معنی می دهد. جهت موفقیت بالاتر نیاز است که : فقط دستیابی به نتایج خوب در کار کافی نیست. این نگرش به ویژه به ورزشکاران وخانم ها می تواند بیشتر باشد. در ورزش، شما به تنهایی نمی خواهید خوب باشید، بلکه شما می خواهید به بهترین ورزشکار و اولین مکان یا رسیدن به یک رکورد جهانی جدید دست یابید. افرادی که همیشه می خواهند بهترین باشند ممکن است با شکست هایی نیز روبرو شوند.

راه های رسیدن به موفقیت

راه های رسیدن به موفقیت

حقیقت دیگر در مورد موفقیت این است که می تواند حسادت را در شما ایجاد کند. اگر شما در آنچه که انجام می دهید، دیگران می خواهند به خوبی همان را انجام بدهند، و در صورتی که به خوبی شما آن کار را نکنند، آنها به شما غبطه می خورند. این به این معنی است که موفقیت می تواند طعم تلخی را در دهان شخص ایجاد کند، چرا که به جای این که از دستاوردهای خود شاد باشند، غصه بهتر نبودن از شخص دیگر را می خورند. مهم است در این مورد فراموش نکنید که آن ها به خوبی آنچه شما انجام داده اید را عمل نکرده اند و بسیاری از مردم دیگر که قدر آنچه را که شما دارید را می دانند. فقط در مورد تنها چیزی که آن ها فکر می کنند این است که : اگر شما کار مورد نظر را به درستی انجام دهید ،مردم به شما غبطه می خورند. و اگر شما جزء مردم خوش شانس باشید، با حسادت ،موفقیت شخص دیگر را به عنوان وسیله ای برای ایجاد انگیزه برای دستیابی به اهداف خود در نظر می گیرید.

چگونگی رسیدن به موفقیت در زندگی

چگونه می توانم در جهت به تبدیل شدن به فرد موفق حرکت کنم؟ همان چیزی که دقیقاً باعث می شود من به موفقیت های بزرگ در زندگی برسم چیست؟ اگر برای پیدا کردن پاسخ به یکی از این سوالات می خواهید  برسید، فقط یک نگاه به این مقاله در سایت دانلود مقاله بیندازید. شما در حال حاضر یک راهنمای جامع در مورد نحوه به موفقیت در زندگی را مطالعه می کنید و ما به شما یک یا چندین اسرار ساده از افراد موفق می گوییم.

ما با یک مثال عملی به منظور اطمینان از درک کامل از آنچه که ما در حال صحبت کردن از آن هستیم را شروع می کنیم: شما یک کابینت ساز هستید و می خواهید کسب و کار خود را شروع کنید. به عبارت دیگر: شما می خواهید برای تولید چوب و فروش صندلی های مدرن و جدید از یک طرح بزرگ، میز و قفسه های زیبا و همچنین کابینت زیبا، نجاری باز کنید. اول از همه مهم است یک مکان به اصطلاح برای پایگاه مشتری درست کنید. اگر شما انواع مشتری را نداشته باشید، کسب و کار شما بدون شانس خواهد بود و برای به دست آوردن موفقیت یا زنده ماندن نمی توانید کاری بکنید. بنابراین از شما می خواهیم برای شروع برخی از فعالیت های بازاریابی و استراتژیک یک وب سایت برای ارائه کسب و کار خود ایجاد کنید ، و در این سایت محصولات و خدمات خود را عرضه کنید. در این روش شما شانس اینکه از مکانی دیگر مشتری داشته باشید را دارید و در نتیجه مشتریان بیشتری برای محصولات خود دارید.

  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

ناشرین

این نوشته یک راهنمای سئو کامل برای سئوی فنی سایت می باشد.

موارد بسیاری سئو سایت که در این راهنما یاد خواهید گرفت شامل :

می باشد. seo

بنابراین اگر می خواهید مطمئن شوید سئو  که دانش سئوی فنی شما به روز است یا نه،این راهنما تست خوبی برای شما می باشد.

سئو فنی (technical SEO) چیست؟ سئو سایت

سئو فنی فرایند سئو سایت پیلاچی حصول اطمینان از مطابقت یک سایت با الزامات فنی موتورهای جستجوی seo مدرن و با هدف ارتقاء رتبه ارگانیک سایت می باشد. اجزای اصلی سئوی فنی شامل سئو خزیدن(crawling) ، ایندکس کردن(indexing) ، رندرینگ (rendering) و ساختار وب سایت می باشد. سئو سایت

چرا سئو فنی (technical SEO) مهم است؟ سئو سایت پیلاچی

 seo فرض کنید شما یک سایت سئو عالی با بهترین محتوا داشته باشید. اما اگر سایت مشکل سئوی فنی داشته باشد؟ پس سئو سایت نمی توانید رتبه دلخواه را در نتایج گوگل به دست آورید. سئو سایت پیلاچی

در ابتدایی ترین seo حالت، گوگل و سایر موتورهای جستجو سئو باید بتوانند صفحات موجود در وب سایت شما را پیدا کنند، در آن بخزند(crawling) ، سپس رندر کرده و در نهایت صفحات سایت شما ایندکس شوند.   سئو سایت

چگونه سئو سایت پیلاچی می توانید سئو فنی خود را بهبود بخشید؟

همانطور که گفتیم ، سئو  فنی فقط خزیدن(crawling) و ایندکس کردن seo نمی باشد.

برای بهبود بهینه سازی  و سئو فنی سایت خود ، باید این موارد را در نظر بگیرید:

  • جاوا اسکریپت سئو سایت

  • نقشه سایت

  • ساختار مناسب سایت سئو سایت پیلاچی

  • ساختار URL ها

  • Structured data seo

  • محتوای بی ارزش 

  • محتوای تکراری

  • تگ Hreflang سئو

  • تگ های کنونیکال (Canonical)

  • صفحات ۴۰۴

  • ریدایرکت های ۳۰۱

که خوشبختانه سئو سایت ، در این نوشه سعی می کنیم سئو سایت پیلاچی که این موارد (و مواردی دیگر) را پوشش دهیم.

بخش اول seo

ساختار سایت و فهرست ناوبری (Navigation) سئو


به نظر من ، ساختار سایت سئو سایت مناسب گام اول در هرگونه فعالیت سئو فنی می باشد. (بله ، حتی قبل از خزیدن و ایندکس کردن)

چرا؟

چون بسیاری از مشکلات خزیدن(crawling) و ایندکس کردن سایت به دلیل ساختار سئو سایت پیلاچی ضعیف سایت ایجاد می شوند. بنابراین اگر این مرحله را به درستی انجام دهیم، دیگر نیازی به نگرانی درمورد ایندکس seo شدن تمام صفحات سایت خود توسط گوگل ندارید.

همچنین ، ساختار سایت شما سئو در هرچه بعدا تصمیم دارید بهینه سازی کنید تأثیر می گذارد. از آدرس سایت سئو سایت تا نقشه سایت شما تا استفاده ازفایل robots.txt برای مسدود کردن سئو سایت پیلاچی موتورهای جستجو از صفحات خاص.

نکته اصلی در اینجا این seo است: یک ساختار مناسب باعث می شود که هر کار سئو فنی دیگر بسیار ساده تر شود.

از یک  سئو سایت ساختار سایت سازمان یافته استفاده کنید سئو سایت پیلاچی

ساختار یک سایت نشان دهنده seo نحوه سازماندهی تمام صفحات وب سایت می باشد.به طور کلی ،سئو شما می خواهید یک ساختار هم سطح داشته باشد.

به عبارت دیگر: صفحات سایت شما باید فقط چند کلیک از صفحه اصلی سایت فاصله داشته باشند.

 

تحقیق کلمات کلیدی شروع هر پروژه سئو سئو سایت

شروع هر پروژه سئو سایت با سئو سایت پیلاچی تحقیق کلمات کلیدی (Keyword Research) می باشد. seo شما از این طریق به شناسایی رقیبان اصلی خود و کلماتی سئو که در آن رتبه مطلوب دارند می پردازید.اگر تحقیق کلمات کلیدی به صورت سئو سایت نادرست صورت گیرد استراتژی سایت نیز بر همان پایه رشد می کند.هدف اصلی تحقیق سئو سایت پیلاچی کلمات کلیدی شناسایی رقیبان، پیدا کردن seo کلمات تجاری کسب و کار شما،پیدا کردن کلمات لانگ تیل به خصوص برای کسب و کارهای کوچک، ساخت نقشه کلمات کلیدی، سختی کلمات کلیدی و آنالیز هدف کاربر از جستجو (Search Intent) برای هر کلمه می باشد.

  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

بهترین های ما

صابون ارگانیک سرو کوهی یک نوع ضد عفونی کننده طبیعی به حساب می آید که ویژگی ضد باکتری و ضد قارچ قوی دارد و برای پاکسازی پوست از آلودگی ها بسیار ایده آل است.

گیاهی به نام سروکوهی وجود دارد که بیشتر در مناطق شمالی صابون دست ساز نیمکره شمالی قابل مشاهده است در کشور های سیبیری، کانادا، اسکاندیناوی بشتر قابل مشاهده است. سرو کوهی در هندوستان نیز کاشت می شود. در این کشور از میوه و اسانس این گیاه برای مدر و بادشکن استفاده می شود و یک نوع محرک به شمار می آید. همچنین روغن سرو کوهی نیز از این خواص برخوردار است.

این گیاه پر خاصیت و پر فایده هم برای تهیه دارو و هم صابون های طبیعی و دست ساز در تهیه غذا مورد استفاده قرار میگیرد. این گیاه به درمان التهاب مجاری ادراری و تصفیه خون کمک شایانی می کند. همچنین برای ترشحات رحمی نیز مفید است.

برای درمان درد معده میتوان از میوه درخت سرو کوهی استفاده نمود.

سرو کوهی خواصی فراوان دارد همچون

  • قاعده آوری
  • قابض
  • ضعف معده
  • گرم کننده
  • مقاوم در برابر سموم
  • باز کنندگی انسداد های مجاری
  • سرفه
  • رفع دل پیچه
  • رفع درد رحم
  • رفع درد سینه

شما دوستان عزیز و گرامی میتوانید صابون دست ساز صابونچی  از اسانس میوه این گیاه برای درمان التهاب دهان استفاده کنید. این گیاه مقدار زیادی کلرهگزیدین دارد که یک نوع دارو برای دندان است و هیچ گونه عوارضی برای دهان و دندان ندارد که این یک مزیت بسیار مهم است.

از این گیاه استثنایی محصولات فراونی برای حفاظت از پوست مو تهیه می شود. همچون صابون سرو کوهی که ما امروز قصد داریم اندکی از این محصول برای شما دوستان تعریف کنیم.

خواص صابون سرو کوهی

این محصول برای جوانسازی پوست بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. این صابون چین و چروک های پوست را رفع می کند و پوستی جوانتر را به شما هدیه می دهد.

آیا از جوش و اگزمای پوستی خسته شده اید؟ صابون های ارگانیک و طبیعی 

به دنبال راهی طبیعی برای درمان این مشکلات هستید؟

به مواد شیمیایی اعتماد ندارید؟

پس دیگر نیاز به جستجو نیست!

جواب تمام این سوالات صابون سرو کوهی می باشد! چون این محصول مقدار زیادی آنتی اکسیدان دارد که برای درمان جوش و اگزما بسیار مفید است.

گروهی از محققان و دانشمندان در کره جنوبی بر روی سرو کوهی تحقیقاتی انجام داده اند که نشان می دهد برای درمان برخی اختلالات پوستی و درمان ویتیلیگو مناسب است. صابونچی 

شما میتوانید از صابون سروکوهی برای رفع رسوبات چربی بسیار توصیه می شود. صابون های دست ساز و طبیعی 

شما هم به دنبال این هستید که پوستتان را درخشان کنید؟

این هدیه کوچکی از سوی صابون سروکوهی به شما می باشد. خرید صابون ارگانیک صابونچی  مورد نظر یک مرطوب کننده عالی برای پوست می باشد و به رفع جوش کمک میکند.

خواص کلی:

  • بهبود و تقویت کلاژن سازی پوست
  • پاکسازی پوست
  • تونر پوست
  • درمان آکنه
  • نرم و ملایم سازی پوست

اینها برخی از خواص فراوان خرید صابون سرو کوهی است که صابون های ارگانیک و طبیعی  میتوانید با مصرف آن از پوست خود محافظت کنید.

وب سرور چیست؟

خرید سرور مجازی   وب سرور اصطلاحا به سیستمی گفته می شود که درخواست ها را از طریق پروتکل http که اصلی ترین پروتکلسرور مجازی میزبان اول

 شبکه است و برای توزیع اطلاعات ت در شبکه جهانی وب سرور مجازی

 استفاده می شود ، پردازش می کندخرید سرور مجازی

 وب سرور می تواند  خرید وی پی اس  به یک سیستم کامل و یا به طور خاص به نرم افزاری که درخودریافت و پردازش می کند اطلاق شود در این مقاله ما به معرفی نرم افزارهای وب سرور می پردازیم.

معرفی وب سرور IIS

 IIS یک وب سرور مایکروسافتی است خرید vps  که بر روی سیستم عامل ویندوز اجرا می شود البته امکان پیاده سازی آن در لینوکس و مکینتاش با استفاده از MOنیز وجود داردکه به دلیل ناپایداری توصیه نمی شود .

در حال حاضر آخرین نسخه این وب سرور پایدار و قدرتمند که سالهاست از آن استفاده می شود ورژن 10  می باشد

 امکانات  و ویژگی های IIS

وب سرور پرکاربرد iis اغلب برای میزبانی وب اپلیکیشن هایی که با asp.net و php سرور مجازی میزبان اول  و ….طراحی شده اند و همچنین وب سایتهای static استفاده می شود.

این وب سرور مجازی  سرور مجبوب مایکروسافتی دارای تنظیمات authentication بصورت built-in می باشد. در صورتی که شما ویندوز اکتیو دایرکتوری داشته باشید یک تنظیم ویژگی کاربردی این است که کاربران می‌توانند به صورت اتوماتیک و از طریق اکانت دامنه خود به وب اپلیکیشن sign in کنند.

دیگر ویژگی های امنیتی built-in در این وب سرور شامل مدیریت مجوز های TLS و HTTPS و SFTP بر روی وب سایت ها می باشد خرید وی پی اس  

Request filtering برای ایجاد ترافیک های لیست سیاه و یا ترافیک‌های لیست سفید،  قوانین Authori zation logging  و مجموعه کامل تنظیمات امنیتی مخصوص FTP از دیگر امکانات این وب سرور می باشد.

یکی از ویژگی‌های مهم iis این است که در واقع بررسی دقیق تر و عمیق تری بر روی  application pool در دسترس شما قرار می دهد.یک ویژگی ارزشمند دیگر iis web serve  امکان مدیریت از راه دور است . میزبان اول 

خرید vps  خود را مدیریت کنید..

بولگاری یک قصر ایتالیایی محصولات عطر لوکس است که در سال 1884 توسط Voulgaris Sotirios fouded  تاسیس شد. ادکلن نام شرکت مخفف شده از نام موسس است.
بنیانگذار خانه، Voulgaris Sotirio، از یونان، عطر و ادکلن جایی که تجارت جواهرات اسپلندور  را آموخته بود آغاز کرد. او در سال 1877 یونان را ترک کرد و راهی کورفو شد، و بعد از آن به ناپل رفت.  خرید عطر
او نخستین فروشگاه خود را در سال 1905 با همکاری خرید ادکلن پسرانش راه انداخت و به سرعت موفق و مشهور شد. اولین فروشگاه بین المللی در نیویورک، پاریس، ژنو و مونت کارلو در سال 1970 افتتاح شد و در حال حاضر Bvlgari نزدیک به 300 مغازه در سراسر دنیا دارد. خرید عطر و ادکلن 

Bvlgari در ابتدا معروفیتش برای طلا و جواهر بود، اما پس از مدتی نام تجاری خود را در زمینه ساعت، لوازم جانبی، کیف های دستی، هتل ها ، عطر و ادکلن گسترش داد.

اولین عطر بولگاری در سال 1992 ارائه گردید.  عطر و ادکلن اسپلندور

عطر و ادکلن زنانه ولنتینو راک اند رز(Rock In Rose Valentino for women) در سال 2006 توسط کمپانی ولنتینو طراحی و تولید شد .

نت اول رایحه ادکلن ولنتینو راک اند رز از انگور فرنگی سیاه ،ترنج و نمونه های سبز و نت دوم از یاسمن ، گل رز ، موگه و نت آخر از اسطو خدوس، مشک ، وانیل تشکیل شده است. خرید عطر و ادکلن اسپلندور

رایحه ادکلن ولنتینو راک اند رز ملایم و شیرین است و از نظر اسپلندور میتوان آن را در چهار فصل سال استفاده کرد.

  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

دانش

ساده ترین تعریف برای موفقیت این است که بگوییم رسیدن به آن چیزی که می خواهیم و یا چیزهایی که دیگران نتوانستند به آن برسند. حتماً تا حالا پیش خود فکر کرده اید که فلانی چه می کند که در زندگی اش فردی موفق است؟ یا مثلا دوستمان برای چه موفق شد رتبه 1 کنکور شود؟ یا چگونه همسایه مان توانست به این همه مال برسد؟ خب این ها و امثال آن سوالاتی است که من و شما معمولاً از خود و یا در صحبت از دیگران می پرسیم. بعضی اوقات به خود می گوییم چرا ما نتوانیم جای او را بگیریم؟ حیلی ها موفقیت را شاخه ای علم روانشناسی می دانند، ولی ما نظرمان بیشتر در این است که آن را می توان یکی از دسته های مدیریت دانست. درست است که با روش های فکر کردن می توان به آن چیزی که می خواهیم برسیم، ولی فراموش نشود که باید برای رسیدن به نتیجه دلخواه ، مدیریت را در انجام امور به کار بریم. البته شاید این فرضیه اشتباه باشد و شاید برعکس آن.

اگر نیاز دارید تا شبهه هایتان در این مورد کمتر شود پیشنهاد ما خواندن این مطلب تا انتها و دانلود مقاله که به صورت بسیار کامل به موضوع موفقیت پرداخته است را مطالعه کنید. اگر بخواهیم به شما بگوییم که چه مطالبی در این مقاله آمده است، باید از راهکارهای رسیدن به موفقیت، شروط و رموز موفقیت، فرهنگ آن، افراد موفق چه خصوصیاتی دارند؟، مدیران موفق، کار تیمی، ریسک پذیری و گرفتن تصمیمات مهم و چندین مطلب را نام برد.

موفقیت چیست؟ و راز و رمز موفقیت در کارها

تعریف موفقیت

موفقیت نه انتزاعی است و نه به مدت کار دارد و افرادی که متفاوت هستند دارای تفاوت هایی با دیگران دارند که باعث موفق شدن آن ها می شود. تعریف موفقیت کار آسانی نیست و نمی توان توضیح خاصی در مورد آن داد.

برای اکثر مردم، موفقیت به معنای دستیابی به یک هدف خاص است. برای دستیابی به یک هدف، یک فرد معمولا با انجام کار سخت و خود باوری می توان به آن چیزی که می خواهد برسد. حتی در کارهای آسانی که شما انجام می دهید می توانید موفق تر از بقیه باشید. افرادی که در یک پروژه موفق هستند، تمایل به انجام پروژه های دیگر برای موفقیت بیشتر دارند. دلیل آن این است که آنها این احساس که کار با سختی همراه است و به آن می پردازند و رسیدن به این هدف به ارزش زمان و تلاش خود آن ها بستگی دارد. اگر بدانیم کسی که می خواهد کاری را انجام دهد، موفق می شود ، قطعاً به آن ها تبریک می گوییم. و این کار به آنها احساس خوب و ایجاد انگیزه در آنها را حتی می تواند بیشتر کند.

برای برخی افراد، موفقیت به معنی بهترین بودن در انجام کاری که می کنند معنی می دهد. جهت موفقیت بالاتر نیاز است که : فقط دستیابی به نتایج خوب در کار کافی نیست. این نگرش به ویژه به ورزشکاران وخانم ها می تواند بیشتر باشد. در ورزش، شما به تنهایی نمی خواهید خوب باشید، بلکه شما می خواهید به بهترین ورزشکار و اولین مکان یا رسیدن به یک رکورد جهانی جدید دست یابید. افرادی که همیشه می خواهند بهترین باشند ممکن است با شکست هایی نیز روبرو شوند.

راه های رسیدن به موفقیت

راه های رسیدن به موفقیت

حقیقت دیگر در مورد موفقیت این است که می تواند حسادت را در شما ایجاد کند. اگر شما در آنچه که انجام می دهید، دیگران می خواهند به خوبی همان را انجام بدهند، و در صورتی که به خوبی شما آن کار را نکنند، آنها به شما غبطه می خورند. این به این معنی است که موفقیت می تواند طعم تلخی را در دهان شخص ایجاد کند، چرا که به جای این که از دستاوردهای خود شاد باشند، غصه بهتر نبودن از شخص دیگر را می خورند. مهم است در این مورد فراموش نکنید که آن ها به خوبی آنچه شما انجام داده اید را عمل نکرده اند و بسیاری از مردم دیگر که قدر آنچه را که شما دارید را می دانند. فقط در مورد تنها چیزی که آن ها فکر می کنند این است که : اگر شما کار مورد نظر را به درستی انجام دهید ،مردم به شما غبطه می خورند. و اگر شما جزء مردم خوش شانس باشید، با حسادت ،موفقیت شخص دیگر را به عنوان وسیله ای برای ایجاد انگیزه برای دستیابی به اهداف خود در نظر می گیرید.

چگونگی رسیدن به موفقیت در زندگی

چگونه می توانم در جهت به تبدیل شدن به فرد موفق حرکت کنم؟ همان چیزی که دقیقاً باعث می شود من به موفقیت های بزرگ در زندگی برسم چیست؟ اگر برای پیدا کردن پاسخ به یکی از این سوالات می خواهید  برسید، فقط یک نگاه به این مقاله در سایت دانلود مقاله بیندازید. شما در حال حاضر یک راهنمای جامع در مورد نحوه به موفقیت در زندگی را مطالعه می کنید و ما به شما یک یا چندین اسرار ساده از افراد موفق می گوییم.

ما با یک مثال عملی به منظور اطمینان از درک کامل از آنچه که ما در حال صحبت کردن از آن هستیم را شروع می کنیم: شما یک کابینت ساز هستید و می خواهید کسب و کار خود را شروع کنید. به عبارت دیگر: شما می خواهید برای تولید چوب و فروش صندلی های مدرن و جدید از یک طرح بزرگ، میز و قفسه های زیبا و همچنین کابینت زیبا، نجاری باز کنید. اول از همه مهم است یک مکان به اصطلاح برای پایگاه مشتری درست کنید. اگر شما انواع مشتری را نداشته باشید، کسب و کار شما بدون شانس خواهد بود و برای به دست آوردن موفقیت یا زنده ماندن نمی توانید کاری بکنید. بنابراین از شما می خواهیم برای شروع برخی از فعالیت های بازاریابی و استراتژیک یک وب سایت برای ارائه کسب و کار خود ایجاد کنید ، و در این سایت محصولات و خدمات خود را عرضه کنید. در این روش شما شانس اینکه از مکانی دیگر مشتری داشته باشید را دارید و در نتیجه مشتریان بیشتری برای محصولات خود دارید.

  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

خرید میزبان اول 1

وب سرور چیست؟

خرید سرور مجازی   وب سرور اصطلاحا به سیستمی گفته می شود که درخواست ها را از طریق پروتکل http که اصلی ترین پروتکلسرور مجازی میزبان اول

 شبکه است و برای توزیع اطلاعات ت در شبکه جهانی وب سرور مجازی

 استفاده می شود ، پردازش می کندخرید سرور مجازی

 وب سرور می تواند  خرید وی پی اس  به یک سیستم کامل و یا به طور خاص به نرم افزاری که درخودریافت و پردازش می کند اطلاق شود در این مقاله ما به معرفی نرم افزارهای وب سرور می پردازیم.

معرفی وب سرور IIS

 IIS یک وب سرور مایکروسافتی است خرید vps  که بر روی سیستم عامل ویندوز اجرا می شود البته امکان پیاده سازی آن در لینوکس و مکینتاش با استفاده از MOنیز وجود داردکه به دلیل ناپایداری توصیه نمی شود .

در حال حاضر آخرین نسخه این وب سرور پایدار و قدرتمند که سالهاست از آن استفاده می شود ورژن 10  می باشد

 امکانات  و ویژگی های IIS

وب سرور پرکاربرد iis اغلب برای میزبانی وب اپلیکیشن هایی که با asp.net و php سرور مجازی میزبان اول  و ….طراحی شده اند و همچنین وب سایتهای static استفاده می شود.

این وب سرور مجازی  سرور مجبوب مایکروسافتی دارای تنظیمات authentication بصورت built-in می باشد. در صورتی که شما ویندوز اکتیو دایرکتوری داشته باشید یک تنظیم ویژگی کاربردی این است که کاربران می‌توانند به صورت اتوماتیک و از طریق اکانت دامنه خود به وب اپلیکیشن sign in کنند.

دیگر ویژگی های امنیتی built-in در این وب سرور شامل مدیریت مجوز های TLS و HTTPS و SFTP بر روی وب سایت ها می باشد خرید وی پی اس  

Request filtering برای ایجاد ترافیک های لیست سیاه و یا ترافیک‌های لیست سفید،  قوانین Authori zation logging  و مجموعه کامل تنظیمات امنیتی مخصوص FTP از دیگر امکانات این وب سرور می باشد.

یکی از ویژگی‌های مهم iis این است که در واقع بررسی دقیق تر و عمیق تری بر روی  application pool در دسترس شما قرار می دهد.یک ویژگی ارزشمند دیگر iis web serve  امکان مدیریت از راه دور است . میزبان اول 

خرید vps  خود را مدیریت کنید..

  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

سلامت جوامع

ساده ترین تعریف برای موفقیت این است که بگوییم رسیدن به آن چیزی که می خواهیم و یا چیزهایی که دیگران نتوانستند به آن برسند. حتماً تا حالا پیش خود فکر کرده اید که فلانی چه می کند که در زندگی اش فردی موفق است؟ یا مثلا دوستمان برای چه موفق شد رتبه 1 کنکور شود؟ یا چگونه همسایه مان توانست به این همه مال برسد؟ خب این ها و امثال آن سوالاتی است که من و شما معمولاً از خود و یا در صحبت از دیگران می پرسیم. بعضی اوقات به خود می گوییم چرا ما نتوانیم جای او را بگیریم؟ حیلی ها موفقیت را شاخه ای علم روانشناسی می دانند، ولی ما نظرمان بیشتر در این است که آن را می توان یکی از دسته های مدیریت دانست. درست است که با روش های فکر کردن می توان به آن چیزی که می خواهیم برسیم، ولی فراموش نشود که باید برای رسیدن به نتیجه دلخواه ، مدیریت را در انجام امور به کار بریم. البته شاید این فرضیه اشتباه باشد و شاید برعکس آن.

اگر نیاز دارید تا شبهه هایتان در این مورد کمتر شود پیشنهاد ما خواندن این مطلب تا انتها و دانلود مقاله که به صورت بسیار کامل به موضوع موفقیت پرداخته است را مطالعه کنید. اگر بخواهیم به شما بگوییم که چه مطالبی در این مقاله آمده است، باید از راهکارهای رسیدن به موفقیت، شروط و رموز موفقیت، فرهنگ آن، افراد موفق چه خصوصیاتی دارند؟، مدیران موفق، کار تیمی، ریسک پذیری و گرفتن تصمیمات مهم و چندین مطلب را نام برد.

موفقیت چیست؟ و راز و رمز موفقیت در کارها

تعریف موفقیت

موفقیت نه انتزاعی است و نه به مدت کار دارد و افرادی که متفاوت هستند دارای تفاوت هایی با دیگران دارند که باعث موفق شدن آن ها می شود. تعریف موفقیت کار آسانی نیست و نمی توان توضیح خاصی در مورد آن داد.

برای اکثر مردم، موفقیت به معنای دستیابی به یک هدف خاص است. برای دستیابی به یک هدف، یک فرد معمولا با انجام کار سخت و خود باوری می توان به آن چیزی که می خواهد برسد. حتی در کارهای آسانی که شما انجام می دهید می توانید موفق تر از بقیه باشید. افرادی که در یک پروژه موفق هستند، تمایل به انجام پروژه های دیگر برای موفقیت بیشتر دارند. دلیل آن این است که آنها این احساس که کار با سختی همراه است و به آن می پردازند و رسیدن به این هدف به ارزش زمان و تلاش خود آن ها بستگی دارد. اگر بدانیم کسی که می خواهد کاری را انجام دهد، موفق می شود ، قطعاً به آن ها تبریک می گوییم. و این کار به آنها احساس خوب و ایجاد انگیزه در آنها را حتی می تواند بیشتر کند.

برای برخی افراد، موفقیت به معنی بهترین بودن در انجام کاری که می کنند معنی می دهد. جهت موفقیت بالاتر نیاز است که : فقط دستیابی به نتایج خوب در کار کافی نیست. این نگرش به ویژه به ورزشکاران وخانم ها می تواند بیشتر باشد. در ورزش، شما به تنهایی نمی خواهید خوب باشید، بلکه شما می خواهید به بهترین ورزشکار و اولین مکان یا رسیدن به یک رکورد جهانی جدید دست یابید. افرادی که همیشه می خواهند بهترین باشند ممکن است با شکست هایی نیز روبرو شوند.

راه های رسیدن به موفقیت

راه های رسیدن به موفقیت

حقیقت دیگر در مورد موفقیت این است که می تواند حسادت را در شما ایجاد کند. اگر شما در آنچه که انجام می دهید، دیگران می خواهند به خوبی همان را انجام بدهند، و در صورتی که به خوبی شما آن کار را نکنند، آنها به شما غبطه می خورند. این به این معنی است که موفقیت می تواند طعم تلخی را در دهان شخص ایجاد کند، چرا که به جای این که از دستاوردهای خود شاد باشند، غصه بهتر نبودن از شخص دیگر را می خورند. مهم است در این مورد فراموش نکنید که آن ها به خوبی آنچه شما انجام داده اید را عمل نکرده اند و بسیاری از مردم دیگر که قدر آنچه را که شما دارید را می دانند. فقط در مورد تنها چیزی که آن ها فکر می کنند این است که : اگر شما کار مورد نظر را به درستی انجام دهید ،مردم به شما غبطه می خورند. و اگر شما جزء مردم خوش شانس باشید، با حسادت ،موفقیت شخص دیگر را به عنوان وسیله ای برای ایجاد انگیزه برای دستیابی به اهداف خود در نظر می گیرید.

چگونگی رسیدن به موفقیت در زندگی

چگونه می توانم در جهت به تبدیل شدن به فرد موفق حرکت کنم؟ همان چیزی که دقیقاً باعث می شود من به موفقیت های بزرگ در زندگی برسم چیست؟ اگر برای پیدا کردن پاسخ به یکی از این سوالات می خواهید  برسید، فقط یک نگاه به این مقاله در سایت دانلود مقاله بیندازید. شما در حال حاضر یک راهنمای جامع در مورد نحوه به موفقیت در زندگی را مطالعه می کنید و ما به شما یک یا چندین اسرار ساده از افراد موفق می گوییم.

ما با یک مثال عملی به منظور اطمینان از درک کامل از آنچه که ما در حال صحبت کردن از آن هستیم را شروع می کنیم: شما یک کابینت ساز هستید و می خواهید کسب و کار خود را شروع کنید. به عبارت دیگر: شما می خواهید برای تولید چوب و فروش صندلی های مدرن و جدید از یک طرح بزرگ، میز و قفسه های زیبا و همچنین کابینت زیبا، نجاری باز کنید. اول از همه مهم است یک مکان به اصطلاح برای پایگاه مشتری درست کنید. اگر شما انواع مشتری را نداشته باشید، کسب و کار شما بدون شانس خواهد بود و برای به دست آوردن موفقیت یا زنده ماندن نمی توانید کاری بکنید. بنابراین از شما می خواهیم برای شروع برخی از فعالیت های بازاریابی و استراتژیک یک وب سایت برای ارائه کسب و کار خود ایجاد کنید ، و در این سایت محصولات و خدمات خود را عرضه کنید. در این روش شما شانس اینکه از مکانی دیگر مشتری داشته باشید را دارید و در نتیجه مشتریان بیشتری برای محصولات خود دارید.

  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

برند    توسط دو برادر  Shaik -عطر و ادکلن شیخ   با St ives - سینت ایوز تاسیس شد. Amouage - عطر و ادکلن آمواج آنها Giorgio Armani - عطر و ادکلن جیورجیو آرمانی   در سال ۱۹۹۱ به ایتالیا سفر کردند Rio Collection - عطر و ادکلن ریو کالکشن

 Narciso Rodriguez - عطر و ادکلن نارسیس رودریگرزو توانستند مجموعه  Jaguar - عطر و ادکلن جگوار

پوشاک مردانه Emper - عطر و ادکلن امپر  و زنانه را طراحی و تولید کنند. محصولاj دسکوارد مورد  Lacoste - عطر و ادکلن لاگوست

توجه بسیاری از افراد    Parfums de Marly - عطر و ادکلن پرفیومز دی مارلی  مشهور قرار گرفت و موفق   Guerlain - عطر و ادکلن گرلن   به دریافت جوایز نفیسی شد. اولی   Chanel - شنل عطر و ادکلن  د ر   Victoria Secret - عطر و ادکلن ویکتوریا سکرت    سال ۲۰۰۷ بنام و بعد از آن  Kenzo - عطر و ادکلن کنزو در سال ۲۰۰۸ بنام  Burberry - عطر و ادکلن باربری

 تولید شدند که  Dolce & Gabbana - عطر و ادکلن دلچی گابانا    با استقبال زیادی   ELIE SAAB - عطر و ادکلن الی ساب(الیه سعب)

 همراه بود  ajmal - عطر و ادکلن اجمل   امروزه برندیا ه    Prada - عطر و ادکلن پرادا محصولات اسپلندور

Paco Rabanne - عطر و ادکلن پاکو رابان

 مااز خاص ترین برند های    Angel Schlesser - عطر و ادکلن آنجل شلیسر   عطر   Escada - عطر و ادکلن اسکادا

Yves Saint Laurent - عطر و ادکلن ایو سن لورن

  و ادکلن، شناخته می شود.

ادکلن زنانه  Dior - عطر و ادکلن دیور دسکوارد گولدن لایت وود          Balmaso - بالماسو ، با رایحه ای      Salvatore Ferragamo - عطر و ادکلن سالواتور فراگاموخنک

و تلخ،

S.t Dupont - عطر و ادکلن استی دوپوند بسیار نایاب و خاص می باشد که درتوسط خرید عطر و ادکلن

   Azzaro - عطر و ادکلن آزاروبرند 

Antonio Banderas - عطر و ادکلن آنتونیو باندراسخلق گردید.

از مناظرBugatti - عطر و ادکلن بوگاتی   عطر    

 Calvin Klein - عطر و ادکلن کلوین کلاین زیبای کاناد   

Cartier - عطر و ادکلن کارتیر

الهام گرفته Gianfranco Ferre - عطر و ادکلن جیانفرانکو فره   

و حس لطیف     و بیاد   ماندنی وزش     Lanvin - عطر و ادکلن لانوین تلقین

 معرفی جدیدترین عطر و ادکن های دنیا نسیم خنک از سمت

کوهستان ها Clinique - عطر و ادکلن کلینیک

را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. اسپلندور لحظات بیادماندن 

  این جوی دیور زنانهXerjoff - زرجوفدیگر از شاهکارهای  Elizabeth Arden - عطر و ادکلن الیزابت آردن برند دیوراس prowave - پرو ویوکه نامی مشابه  Rasasi - عطر و ادکلن رساسی

خرید عطر

  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

صابون ارگانیک سرو کوهی یک نوع ضد عفونی کننده طبیعی به حساب می آید که ویژگی ضد باکتری و ضد قارچ قوی دارد و برای پاکسازی پوست از آلودگی ها بسیار ایده آل است.

گیاهی به نام سروکوهی وجود دارد که بیشتر در مناطق شمالی صابون دست ساز نیمکره شمالی قابل مشاهده است در کشور های سیبیری، کانادا، اسکاندیناوی بشتر قابل مشاهده است. سرو کوهی در هندوستان نیز کاشت می شود. در این کشور از میوه و اسانس این گیاه برای مدر و بادشکن استفاده می شود و یک نوع محرک به شمار می آید. همچنین روغن سرو کوهی نیز از این خواص برخوردار است.

این گیاه پر خاصیت و پر فایده هم برای تهیه دارو و هم صابون های طبیعی و دست ساز در تهیه غذا مورد استفاده قرار میگیرد. این گیاه به درمان التهاب مجاری ادراری و تصفیه خون کمک شایانی می کند. همچنین برای ترشحات رحمی نیز مفید است.

برای درمان درد معده میتوان از میوه درخت سرو کوهی استفاده نمود.

سرو کوهی خواصی فراوان دارد همچون

  • قاعده آوری
  • قابض
  • ضعف معده
  • گرم کننده
  • مقاوم در برابر سموم
  • باز کنندگی انسداد های مجاری
  • سرفه
  • رفع دل پیچه
  • رفع درد رحم
  • رفع درد سینه

شما دوستان عزیز و گرامی میتوانید صابون دست ساز صابونچی  از اسانس میوه این گیاه برای درمان التهاب دهان استفاده کنید. این گیاه مقدار زیادی کلرهگزیدین دارد که یک نوع دارو برای دندان است و هیچ گونه عوارضی برای دهان و دندان ندارد که این یک مزیت بسیار مهم است.

از این گیاه استثنایی محصولات فراونی برای حفاظت از پوست مو تهیه می شود. همچون صابون سرو کوهی که ما امروز قصد داریم اندکی از این محصول برای شما دوستان تعریف کنیم.

خواص صابون سرو کوهی

این محصول برای جوانسازی پوست بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. این صابون چین و چروک های پوست را رفع می کند و پوستی جوانتر را به شما هدیه می دهد.

آیا از جوش و اگزمای پوستی خسته شده اید؟ صابون های ارگانیک و طبیعی 

به دنبال راهی طبیعی برای درمان این مشکلات هستید؟

به مواد شیمیایی اعتماد ندارید؟

پس دیگر نیاز به جستجو نیست!

جواب تمام این سوالات صابون سرو کوهی می باشد! چون این محصول مقدار زیادی آنتی اکسیدان دارد که برای درمان جوش و اگزما بسیار مفید است.

گروهی از محققان و دانشمندان در کره جنوبی بر روی سرو کوهی تحقیقاتی انجام داده اند که نشان می دهد برای درمان برخی اختلالات پوستی و درمان ویتیلیگو مناسب است. صابونچی 

شما میتوانید از صابون سروکوهی برای رفع رسوبات چربی بسیار توصیه می شود. صابون های دست ساز و طبیعی 

شما هم به دنبال این هستید که پوستتان را درخشان کنید؟

این هدیه کوچکی از سوی صابون سروکوهی به شما می باشد. خرید صابون ارگانیک صابونچی  مورد نظر یک مرطوب کننده عالی برای پوست می باشد و به رفع جوش کمک میکند.

خواص کلی:

  • بهبود و تقویت کلاژن سازی پوست
  • پاکسازی پوست
  • تونر پوست
  • درمان آکنه
  • نرم و ملایم سازی پوست

اینها برخی از خواص فراوان خرید صابون سرو کوهی است که صابون های ارگانیک و طبیعی  میتوانید با مصرف آن از پوست خود محافظت کنید.

  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

صابون ارگانیک سرو کوهی یک نوع ضد عفونی کننده طبیعی به حساب می آید که ویژگی ضد باکتری و ضد قارچ قوی دارد و برای پاکسازی پوست از آلودگی ها بسیار ایده آل است.

گیاهی به نام سروکوهی وجود دارد که بیشتر در مناطق شمالی صابون دست ساز نیمکره شمالی قابل مشاهده است در کشور های سیبیری، کانادا، اسکاندیناوی بشتر قابل مشاهده است. سرو کوهی در هندوستان نیز کاشت می شود. در این کشور از میوه و اسانس این گیاه برای مدر و بادشکن استفاده می شود و یک نوع محرک به شمار می آید. همچنین روغن سرو کوهی نیز از این خواص برخوردار است.

این گیاه پر خاصیت و پر فایده هم برای تهیه دارو و هم صابون های طبیعی و دست ساز در تهیه غذا مورد استفاده قرار میگیرد. این گیاه به درمان التهاب مجاری ادراری و تصفیه خون کمک شایانی می کند. همچنین برای ترشحات رحمی نیز مفید است.

برای درمان درد معده میتوان از میوه درخت سرو کوهی استفاده نمود.

سرو کوهی خواصی فراوان دارد همچون

  • قاعده آوری
  • قابض
  • ضعف معده
  • گرم کننده
  • مقاوم در برابر سموم
  • باز کنندگی انسداد های مجاری
  • سرفه
  • رفع دل پیچه
  • رفع درد رحم
  • رفع درد سینه

شما دوستان عزیز و گرامی میتوانید صابون دست ساز صابونچی  از اسانس میوه این گیاه برای درمان التهاب دهان استفاده کنید. این گیاه مقدار زیادی کلرهگزیدین دارد که یک نوع دارو برای دندان است و هیچ گونه عوارضی برای دهان و دندان ندارد که این یک مزیت بسیار مهم است.

از این گیاه استثنایی محصولات فراونی برای حفاظت از پوست مو تهیه می شود. همچون صابون سرو کوهی که ما امروز قصد داریم اندکی از این محصول برای شما دوستان تعریف کنیم.

خواص صابون سرو کوهی

این محصول برای جوانسازی پوست بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. این صابون چین و چروک های پوست را رفع می کند و پوستی جوانتر را به شما هدیه می دهد.

آیا از جوش و اگزمای پوستی خسته شده اید؟ صابون های ارگانیک و طبیعی 

به دنبال راهی طبیعی برای درمان این مشکلات هستید؟

به مواد شیمیایی اعتماد ندارید؟

پس دیگر نیاز به جستجو نیست!

جواب تمام این سوالات صابون سرو کوهی می باشد! چون این محصول مقدار زیادی آنتی اکسیدان دارد که برای درمان جوش و اگزما بسیار مفید است.

گروهی از محققان و دانشمندان در کره جنوبی بر روی سرو کوهی تحقیقاتی انجام داده اند که نشان می دهد برای درمان برخی اختلالات پوستی و درمان ویتیلیگو مناسب است. صابونچی 

شما میتوانید از صابون سروکوهی برای رفع رسوبات چربی بسیار توصیه می شود. صابون های دست ساز و طبیعی 

شما هم به دنبال این هستید که پوستتان را درخشان کنید؟

این هدیه کوچکی از سوی صابون سروکوهی به شما می باشد. خرید صابون ارگانیک صابونچی  مورد نظر یک مرطوب کننده عالی برای پوست می باشد و به رفع جوش کمک میکند.

خواص کلی:

  • بهبود و تقویت کلاژن سازی پوست
  • پاکسازی پوست
  • تونر پوست
  • درمان آکنه
  • نرم و ملایم سازی پوست

اینها برخی از خواص فراوان خرید صابون سرو کوهی است که صابون های ارگانیک و طبیعی  میتوانید با مصرف آن از پوست خود محافظت کنید.

  • حسن حسنی